dilluns, 5 de desembre del 2011

JUDITH SE'N VA A LA NEU


Linares de Mora 25 de Novembre.

Benvolguts amics i amigues, este cap de setmana he anat a Terol a vore la neu. La casa la teniem en un poble que es diu Linares de Mora, de la localitat de Serra de Gúdar. És un poble molt xicotet, te molts pinars i manantials. Hi ha dos pins molt famosos el pi Escobón (veure la foto) i el pi Obrado. També vaig vore vaques pel cami.

El dissabte pel matí vaig anar a les pistes d'esquí de Valdelinares. Després vam anar a un parc on hi havien tirolines i m'ho vaig passar molt bé.

El diumenge pel matí vam anar a visitar l'Ermita de Santa Ana, el castell i el pont Loreto. Després de dinar en l'hostal el Portalico de Linares de Mora varem tornar a Dénia.



Ah, Se m'oblidava! Alguns menjars típics d'allí són la botifarra de canella, el pernil de Terol i un dolç anomenat Testamento.
Si aneu, vos agradarà. Una abraçada.Pi Escobón


JUDITH SERRANO OSA


3 comentaris: